پول سازی و کسب درآمد

روش های پول سازی و درآمدزایی در ایران

پول سازی و کسب درآمد

روش های پول سازی و درآمدزایی در ایران

۱۹ تیر ۹۴ ، ۰۰:۰۱

PTC چیست؟

در چند سال اخیر کسب درآمد از اینترنت بسیار مورد توجه قرار گرفته و روز به روز نیز بر تعداد افرادی که قصد دارند از این طریق پول بدست بیاورند افزوده می شود.

PTC مخفف Paid To Click به معنی پرداخت به ازای کلیک .یک روش آسان برای کسب درآمد است که در این روش شما نیازی به هیچ سرمایه اولیه ای ندارید و ابزار مورد نیاز شما اینترنت است.

زمان زیادی از شما نمی گیرد(روزی 10 دقیقه) و اینکه چه موقع از روز رو به این کار اختصاص بدید به خودتون بستگی داره و با شغل های دنیای واقعی کاملا متفاوت است.

اما شما در این کار نیز مانند سایر شغل ها برای رسیدن به درآمد مطلوب باید تلاش کنید و مهمتراینکه صبر و حوصله داشته باشید و بدانید که نمی توان یک شبه پولدار شد ولی در عین حال بدانید که این روش پتانسیل بالایی برای درآمدزایی دارد که با فعالیت اصولی حاصل می شود.

این گونه سایت های تبلیغاتی (سایت های PTC) به ازای دیدن تبلیغات توسط اعضای آن مقادیری پول بدست میارن که درصدی از اون رو به بازدید کننده ها (یا همون کلیک کنندگان که منظور من و شما هستیم) می پردازن.

ایران

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۹
S.V.M

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی